Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Skuteczne wykorzystanie Google ADS, narzędzia Google Analytics oraz MS Excel w analizie danych i Power Point w działalności on-line.

2020-03-11

Tytuł szkolenia:

"Skuteczne wykorzystanie Google ADS, narzędzia Google Analytics oraz MS Excel w analizie danych i Power Point w działalności on-line".

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu skutecznego wykorzystania Google ADS, narzędzia Google Analytics oraz serwisów społecznościowych w marketingu

Umiejętności nabyte w trakcie szkolenia:

  •  Po ukończeniu kursu uczestnik potrafi:
    zwiększyć skuteczność swoich działań reklamowych w Internecie,
  • wykorzystać narzędzia Google Google ADS oraz Google Analytics do zrealizowania działań reklamowych na poziomie podstawowym,
  • samodzielnie przeprowadzić działania marketingowe w mediach społecznościowych,
  • nabędzie wiedzę dotyczącą funkcjonowania poszczególnych kanałów komunikacji,
  • tworzyć treści cyfrowe w różnych formatach (tj. tekst, tabela, obraz, nagrania audio),
  • zmieniać, przetwarzać i łączyć istniejące treści,
  • zastosować odpowiednie licencje do tworzonych treści,
  • zmieniać funkcje oprogramowania i aplikacji (ustawienia zaawansowane).

Tematyka zajęć:

14.03.2020

g. Godz. 8.00 – 16.00

1. Podstawy Google - Co to jest SEO i jak to się objawia w wyszukiwarce? - Różnica pomiędzy SEO a AdWords. - Gdzie jeszcze zobaczymy reklamy Google ADS 2. SEO- konkretne techniki pozycjonowania - SEO on page - Link popularity & Trust Rank - SEO wsparte przez inne płatne reklamy 

21.03.2020

g. Godz. 8.00 – 16.00
3. Google ADS - Budowa i struktura Google ADS, -Konfiguracja kampanii (rodzaje reklam, budżet i stawki za kliknięcie, tworzenie i konfiguracja grup, ograniczanie wyświetlania reklam) - Słowa kluczowe i słowa wykluczające - Remarketing 4. Google Analytics - Podstawy G. Analytics - Jak analizować dane - Praktyczne porady i kilka trików
28.03.2020

Godz. 8.00 – 16.00
5. Działania płatne na Facebooku - zasady działania serwisu Facebook - tworzenie kampanii marketingowych 6. Inne serwisy społecznościowe 7. Zasady tworzenia treści w marketingu społecznościowym

Czas trwania szkolenia:

  • 24 godziny zegarowe
  • 3 dni x 8 h

Sposób organizacji szkolenia:

Szkolenie odbywać się będzie w Tarnowie, ul. Kościuszki 37A  (parter) w sali szkoleniowej wyposażonej w 10 komputerów z najnowszym oprogramowaniem Office, dostosowanej do osób niepełnosprawnych. Nasz lokal znajduje się na parterze i jest dostosowany do organizacji szkoleń dla grup 20-osobowych i dysponuje pełną infrastrukturą do prowadzenia zajęć (sieć WiFi, flipchart, rzutnik sufitowy z wielkoformatowym ekranem, zaplecze socjalne do organizacji przerw kawowych i cateringu).

Fundacja EDUMOCNI posiada znak jakości MSUES i jest wpisana jako akredytowany wykonawca szkoleń do Bazy Usług Rozwojowych.

Terminarz szkolenia:

14.03.2020 r., w godz. 8.00-16.00

21.03.2020r., w godz. 8.00-16.00

28.03.2020 r. w godz. 8.00 – 16.00

Dodatkowe usługi:

  • organizacja przerw kawowych z drobnym poczęstunkiem w części socjalnej,
    bezpłatny parking dla osób niepełnosprawnych, dla pozostałych osób miejsca parkingowe przy budynku ZUS.

Osoby prowadzące szkolenie:

- Konrad Ogar – Od 2010 roku prowadzi agencją reklamową WEBimpuls, w której wraz ze swoim zespołem wyspecjalizował się w tworzeniu aplikacji WEB, stron internetowych oraz promowaniu ich w kampaniach SEO/SEM opartych o wyszukiwarkę Google. Przez ostatnie kilka lat w szczególności zajmuje się doradztwem, szkoleniami oraz zarządzaniem projektami informatycznymi opartymi o technologie WEBowe, których celem jest przede wszystkim wsparcie marketingu w firmie klienta.

- Kamil Marczyński – właściciel agencji marketingowej Convertio, oficjalny partner SalesManago, projektant stron internetowych, wydawca wtyczek i motywów do WordPress. Pomaga małym i średnim firmom rozwinąć marketing, aby osiągnąć coraz większą ilość zapytań ofertowych i klientów. Swoją karierę rozpoczynał jako freelancer rozwijając głównie umiejętności programowania. Aktualnie oferuje pełne wsparcie w zakresie marketingu internetowego, w tym np. obsługa social media, budowanie bazy mailingowej, opracowywanie modeli i strategii biznesowych, copywriting i inne.

Cena:

  • dla uczestników projektu - bezpłatne,

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 884 004 939 lub e-mail na adres: rekrutacja@edumocni.pl