Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Kadra Fundacji Edumocni

Nasz zespół

r-jazwiec-3.jpg

Radosław Jaźwiec - prezes zarządu, przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, doradca, trener, konsultant, posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz pozyskiwaniu dotacji unijnych, prywatnie optymista życiowy, miłośnik sportu, motoryzacji (alfista) oraz caravaningu.

p-sroka1.jpg

Paulina Zając (Sroka) - koordynator projektów, posiada kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów aktywizacji zawodowej, odpowiedzialna za wsparcie osób niepracujących, organizację szkoleń oraz promocję projektów, prywatnie miłośniczka filmów fantasy, nałogowa pochłaniaczka seriali oraz szczęśliwa właścicielka psa.

a-kolodziej1.jpg

Anna Kołodziej - specjalistka ds. przygotowania i realizacji projektów, posiada kilkuletnie doświadczenie w przygotowywaniu projektów i biznesplanów do różnych instytucji dla firm oraz organizacji pozarządowych, prywatnie miłośniczka książek, dobrego kina i zróżnicowanej muzyki

s-sroka1.jpg

Sylwia Sroka - specjalistka ds. szkoleń i obsługi klienta, z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta, odpowiedzialna za pozyskiwanie środków na bony rozwojowe oraz organizację szkoleń, członek grupy biznesowej BNI Leliwa, prywatnie kocha czytać i podróżować,  od 13 lat związana z automobilklubem, organizatorka blisko 100 imprez motoryzacyjnych, optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania.

j-mikos1.jpg

Joanna Mikos - specjalistka ds. przygotowania i realizacji projektów, posiada kilkuletnie doświadczenie w przygotowywaniu projektów rozwojowych i badawczo-rozwojowych dla firm, odpowiedzialna za przygotowywanie wniosków i obsługę klientów, prywatnie ciekawa świata, uwielbia podróże. W czasie wolnym tworzy gadżety techniką decoupage

j-kielbasa1.jpg

Justyna Kiełbasa – księgowa, odpowiedzialna za rozliczanie projektów oraz prowadzenie spraw rachunkowo-kadrowych, posiada doświadczenie w finansach organizacji pozarządowych oraz projektach unijnych. Prywatnie pasjonatka  szycia i mody

gabiga.jpg

Anna Gabiga - specjalistka ds. rekrutacji i realizacji projektów, posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta, odpowiedzialna za rekrutację i obsługę uczestników. Prywatnie miłośniczka podrózy zagranicznych, czworonogów oraz  dobrej kawy.